הנחיות פדגוגיות
ברוכים הבאים!
הוראה בסביבת לימוד מרחוק מתאפיינת בעיקר בהפרדה פיזית בין המרצה לסטודנט. הפרדה זו מצביעה על חלל-פסיכולוגי תקשורתי שנוצר במהלך השיעור בין המרצה לסטודנט, ואשר בגינו עלולים להיוצר פערים בהבנה או תפיסות שגויות של סטודנטים לגבי עצמם ולגבי תהליך הלמידה. זיהוי המנגנונים הפדגוגיים אשר תורמים לצמצום החלל הפסיכולוגי-תקשורתי מהווה אתגר מרכזי לחוקרים בתחום ההוראה והלמידה המקוונת.
המרכז ללמידה מתוקשבת באוניברסיטת בר-אילן מפתח אסטרטגיות הוראה ומיישם מודל לצורך הערכת חוזקות, חולשות, הזדמנויות וסיכונים ביחס להוראה המקוונת בקורסים אקדמיים במגוון רחב של תחומי תוכן.
ד"ר אורית צייכנר, יועצת פדגוגית במרכז ללמידה מתוקשבת (מאי 2009 - ספטמבר 2014)
וצוות המרכז ללמידה מתוקשבת
אוניברסיטת בר-אילן