איפסתי סיסמה, אך עדיין המערכת לא מאפשרת כניסה. כיצד לפעול?

במידה והסיסמה אופסה אך עדיין המערכת לא מאפשרת כניסה, ייתכן והחשבון נעול, כתוצאה מניסיונות כושלים להיכנס למערכת.

יש להמתין כחצי שעה ולאחר מכן לנסות להיכנס למערכת עם הסיסמה האחרונה שעודכנה בתהליך איפוס הסיסמה.

שימו לב, המשתמש נוצר במודל רק לאחר הרישום לקורסים. במידה ועדיין אין רישום לקורסים לא ניתן יהיה להתחבר למערכת.

במידה והבעיה נמשכת יש לפנות למדור שמ"ע בטלפון 03-5317000.

שינוי אחרון: 25/08/2020, 15:01